Ega Bebegim 1 aydir ek gıdaya baslatmak icin cabaliyorum veriyorum ama itiyo agziyla yemek istemiyo zar zor 1 çay kasigi en fazla 2 çay kasigi bu durumu yasayan varmi bu ay 200 gr aldi doktorada gidemiyoruz
HayriyeM Ega zorlamayın bebeğinizi yavaş yavaş yediği miktar artacak. Anne sütü ön planda benm bebeğim 8 aylıkken ancak düzenli yemeğe başladı ama ben hiç bıkmadan her öğünün hazırlayıp sabırla vermeye çalıştım
BuluttSecil Ega ben de 1 haftadır deniyorım pütürlü asla istemiyor tamamen krema kıvamında olursa belki 1 çay kaşığı yiyor onda da yediği şey tatlı olsa bile öğüre öğüre zaten ağzını açmayo bilmiyor güç bela sokuyorum
Scb Ega benim bebegimde 1 hafta sora 7 aylık olucak 6.ayından beri Her şeyi vermeyi denedim ama malesef yemiyo yoğurdu seviyo oda 2 3 kasik ucuyla bende ısrar etmiyorum artik sadece anne sütü aliyo suan