Selam kizlar kizim 8 aylık oldu desteksiz oturamiyo daha sizce normal mi ?
Bide ayaklarının üzerine bastiramiyoruz hiç basmak istemiyo kaldiriyo ayaklarını ama yerdeyken oynarken ayakları çok hareketli yatarken ayaklarıyla kaldiriyo kendini emekler pozisyondaymos gibi ama ayakta vaziyette tuttugumuzda bastiramiyoruz böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapmam gereken çok endiseleyim .😕