Asli35488888 2 buçuk aylık oğlumun her bezi kakalı . Doğduğundan beri böyle . Yapmamış olsa bile bezini açar açmaz yapıyor. Çok az ve ağlaya ağlaya emiyor .bu yüzden hep uyku sersemi emziriyorum 3 saatte bir . Kilosu da iyi sanırım normal mi bu durum .
fistikcisahap Asli35488888 aynısı ya patır patır döküyo emerken 😂hem anne sütü yapıyo hem mama her bezde kaka almaktan şu sıralar sıkıldım bizde 5-6gündür olmaya başladı
Asli35488888 fistikcisahap yalnızca anne sütü veriyorum . Artık bez dayanmıyor sanırım iflas bayrağı yakın 😂😂