Canım selam biz 3 hafta çektik bunu yani kabızlık sadece 6-7 gün kakasını yapmaması değil keçi dışkısı şeklinde yapması da kabızlık oluyo 2-3 güne bile yapsa.denemediğim şey kalmadı 2 mama değiştirdim sabah akşam zeytinyağı içirdim birer çay kağışı vazalin sürdüm makatına bide çok zorlandığımzda birazcık zeytinyağı sıkıyordum şırınga ile ama yok çare olmadı.en son probiyotik aldık doktor tavsiyesi üzerine nefes aldk yani biogaia kullanıyoruz günde 5 damla şükür iyiyiz bi haftadır hergün yapıyor ve rahat rahat inşallah bebişin hemen düzelir çok zor 😢