gzdalidmr benim bebeğim 1 ay 25 günlük acıktığını anlıyorum isteme şeklinden ağlamasından😀 2 saati geçmiyor genelde emzirmem gece 2 saat kuralını uygulamıyorum çünkü acıktığında kendi uyanıp ağlıyor çok nadir oluyor 2 saati geçmesi iyi emiyorsa sorun olmaz bence