Zehrarif Hanımlar 5 ay önce Doğum yaptım fakat hala regl olmadım ama Doğum kontrol hapına başlamak istiyorum bunun için acaba regl olmayı beklemek lazım mı bilemedim 🤷♀️ sizin bir Öner’iniz yada bilginiz var mı acaba