Nilidya Kızlar bebegim 80 günlük gece emdikten sonra sabaha kadar uyuyor bu normal mi? Bizde geceleri gec yatıyoruz 2de emzirip yatırıyorum sabah 8-9 gbi uyanıyor tekrardan böyle olan var mı veya bu anormal bi durum mu ?
Deletedmom245 Nilidya o zamanlarda genelde öyle oluyorlar sonra diş olayı girince uyku falan kalmıyor zaten. 5 aylığız bazen kesintisiz uyuyor bazen beş dakika da bir kalkıyor maalesef. 3 aylıkken benim oğlum da öyleydi
Balbademim3 Nilidya benim de 3 aylık olacak ama 2saatte 1 en fazla 3 saatte 1 uyandırıyorum kan şekeri düşmesin diye yoksa bıraksam uyuyacak içime sinmiyor
Yamanoglan Nilidya bence öp başına koy yani 3 ay için biraz daha emmesi lazım o ayrı ama maşallah öyle güzel uyuyor olması şahane :)
Nilidya Balbademim3 yani bende uyandırması mıyım aç mıdır diye düşünüyorum sonra bazı makaleler okuduğumda orda da uykuda onu büyümesine etken oldugunu okudum . Kendi uyanmıyorsa aç degildir uykusunu bölmemek gerektiği yazıyor bilemedm 🤷🏻♀️