Zehrarif Hanımlar 5 aylık bebeğim var kan ilacına başlayacağım siz Bebişlerinize kan ilacı ve D vitamini ne veriyorsunuz ?
cnn-48 Zehrarif kan bilmiyorum haberim yok ama vitamin olarak ocean onerdiler cnm bende bugun aldım daha yeni
Sevde_Defne Zehrarif d vitamini Wellcare kan ilacı da bestiron… Tabi kontrol ettiremediğimiz için bilmiyoruz değerlerde son durum ne.
Zehrarif cnn-48 bende d vitamini olarak wellcare kullanıyorum ama nasıl işe yarıyor mu bilmiyorum malum doktor kontrolüne gidemedik
cnn-48 Bize kan için birsey önermediler sadece vitamin söylediler tüm bebekler için gecerli mi acaba sağlık ocağı mı söylüyor bu corona keske bian önce bitsede kontrole götürebilsek 😔 Allaha emanet büyüyorlar suan
Zehrarif cnn-48 ahhhh ahhh inşallah biter bi an önce 4 ay aşısına da götüremedim 😔 ama 4 aylıkken kan ilacına başlanması gerekli ben sidefer almayı düşünüyorum kan ilacı olarak
[silindi] Deletedmom55 bestiron içeriği temiz çok güzel peki d vitamini neden.saglik ocaginin ki merak ettim
Deletedmom55 [silindi] ya evet öyle basladım devam ettim keske kullanmasaydım bu ay değiştiricem onu da geç oldu ama
Deletedmom56 Deletedmom55 ah Melis melis❤️ Tetagil granülü bebeğin direk ağzına mı boşaltıyoruz yardım pls🥺
Leyla220801 Bu post iyi olmuş açmanızla çünkü bende bebeğime ikisini kullanamıyorum yarın ilk iş eşime aldırmak olıcak
Zehrarif Deletedmom56 diş dönemi için mi kullanıyorsunuz? Bende dentinox kullanmıştım kızımda ama en iyi analjezik yeşil soğan ve pırasa 👍🏻👍🏻
Deletedmom55 Deletedmom56 bebeğiiim agzına da boşaltabilirsinn parmagınla masaj seklinde de sürebilirsin ben oyle yapıyorum emiyor zaten her türlüü 🙋🏼♀️
Deletedmom56 Zehrarif üst dişlerimiz çıkıyor baya zordayım🥺 alt iki dişi olduğundan yeşil soğan ve pırasayı koparıp boğulacak gibi oluyor korkuyorum bende
Zehrarif Deletedmom56 buz dolabından havuç falan da verebilirsin çok Zor ahhh bilirimmm bizim bile dişimiz ağrıyınca kıvranıyoruz yavrucaklar nasıl zorlanmasın 😔 kolaylıkla çıkarır inşallah kuzu tüm dişlerini 🤲🏻