Arkadaslar ilk ay muayenesine baska doktora götürücez ve ona devam edicez kısmetse. Neler sormalıyım ilk bebeğim nelere dikkat etmeliyim var mı tavsiyeleriniz ? Birkaç soru not aldım ama sizlerinde varsa görüştüğümüzde hemen kontrol ettirip boş dönmüş olmak istemiyorum. Bezi , emmesi, uykusu, aşısı vs nelere dikkat edip sormalıyım ?