Zk95 Ben de bundan korkuyorum çünkü bebeğim kucağımda yatarken biberonu bile almıyor emziricem zannedip, kaldı ki göğsüme yaklaşınca kıyameti koparıyor zaten eds yi nasıl deneyeceğim hiç bilmiyorum. Haklısınız keşke demek için çok geç kaldık ama keşke biberon yerine eds yapsaydık, kimse uyarmadı ki ah 🤦🏻♀️ İlk doğduğunda biberona alışır diye korktum mama verdirmedim çocuk sarılık oldu, sonra iyi ememiyordu mecbur kaldım biberonla kendi sütümü takviye yaptım, şimdi de beni asla istemiyor. Nasip olur da bir evladım daha olursa inşallah böyle bir durumda mutlaka eds 😌