Merve-1 benım benegımın gogsunde yuzunde ve bacagında vardı egzama baya doktor gezdık en son izmir BehçetUz arastırma hastanesndekı doktor bı ılac yazdı o kestı ve vucudunu sureklı nemlı tuttum bazen gunde bes sefer kremlıyodum mustela stelatopıa nemlendırıxısknı kullandım
Ben bıberon verdım bes aylıkken su ıcın verıyodum meme reddı yasamadm eczaneden oyle normal bı bıberon almıstım
Bence kıtaba gerek yok ınstagramda cok sayfa var cok guzel tarıfler paylasıyolar nefis yemek tarıflerı uygulamasjndada var tarıfler ordan da bakabılırsın ben cogunu doğaclama yaptım bı sure sonra
Zayıflamak ıcın onerım yok kelin merhemi olsa kendı basına surer 😂😂