busrasahinn cnm ben 3,5 aylıkta yaptırmak zorunda kaldım pipisi tıkalıydı ve sürekli idrar yollaro enfeksyon oluyordu bu nedenle ilaç kullanmak zorunda kalıyorduk cok korkuyorm oldu cok sukur rahatız bardak koydum ilk gün biraz mızmızlandı sonra çok rahat büyüyünce daha zor bence ..