Mina23 Bebeğimin ayağında yaklaşık 3aydır böyle birşey var küçük yumru gibi bir şişlik ne oldugunu bilmiyorum bilen varmı ne büyüyor ne kayboluyor 3 aydır öyle https://imgyukle.com/i/QEegMI
denizanne1708 Mina23 et beni olabilir, kist olabilir, kemik çıkmış olabilir… Yani bi doktor görmeli sanırım…
Mina23 Bilek kısmındaki kemikten bahsetmiyorum yalnız ayağının tam ortasında soldaki minik şişlikten bahsediyorum arkadaşlar bilen varmı
Mina23 denizanne1708 yani kemik değil içi yumuşak bastırdıgım zaman onu rahatsız etmiyor büüymüyorda öyle duruyor coronadan dolayı gidemiyoruz ben daha çok bezeye benzettim ama