Hira12 27günlük bebegm çok huzursuzlanmaya basladı.sütümde geliyor ama sagamadm acaba yetmiyormu.gaz sancılarıda basladıı
0503 Hira12 bizde öyleyiz maalesef damlalar işe yaramıyor gündüz rahatız gece gazdan duranıyoz uyku ne bilmioz 😞😔
Ezg Ezg benim kizimdada gaz cok olmustu. Karnina sicak komples uygulamistim birde gaz ilaci kullanmistim simdi 8 aylik cok sukur. Gecici durumlar biraz sabir