Deletedmom812 Damlamız bitmişti eşim eczaneden almak için gitti ama eczacıda tanıdık olduğu için 1 yaş sonrası gerek duyulmadıkça kullanmayın demiş eşimde almamış 1 yaş sonrası bırakılıyor mu D vitamini kızlar?
Mucize_istiyorum22 Deletedmom812 eveet canım 1 yaş sonrası bırakiliyor bizde bırakmıştık bol bol güneş görsün demişti doktor
tarcinkokusu14 Deletedmom812 bende kan damalasini merak ediyorum sorucam doktoruma iki gün sonra gerçi
Hilaliahmer Deletedmom812 2 yaşına kadar devam dedi doktorumuz dozunu artırdı. Yetişkinler bile kullanmalı ömür boyu demişti.