0503 iki günde 150 de biz verdik, sarılık olmayada başlamıştı, doktor dedi ya sen uyandr emzir bol bol iki saat bekleme saat başı, ya da ben alırım bebeği küveze burda uyandırır mama veririm:( ogünden sonra saat başı gıdıkladım, altını açtım, topuğunu sıktım emzirdm :) ama her bebek aynı olmaz bu bizim hikayemiz :)