İyi günler anneler. 3 ay 20 günlük kzm var ve meme reddi yaşıyoruz. Tek göğsüm ve sütüm sağdığım da 40 50 60 cc anca çıkıyo. Eds sistemi emzirmeye başalamk için sonda aldım bu gün denemeye başlıycam. Acaba deneyip sütünü arttıran ve meme reddini yenen varmı aranızda. İşe yarar mı acaba