KeremTalha_4153 Oğlum 9 aylık olacak devam sütü kullanacam biberon mu atıştırma bardağimi bilemedim. Yardımcı olursanız sevinirim
KeremTalha_4153 Hazalinannesi yeni başlayacam devam sütüne aklıma geldi biberon sıkıntı olurmu diye .. çok teşekkürler.. zaten zor bir bebişim var..