Merhabalar oğlumda gözyaşı pınarı tıkanıklıgı var damla ve krem kullanıyorum 20 gündür fakat hala iltihap akıyor çok canım sıkılıyor masajda yapıyorum ama geçmedi henüz göz pınarının yanı şişiyor elimle bastırdığımdada iltihap akıyor bu sorunu yaşayan ve kanalın açılmasını sağlayan var mı