Melekannem Kızlar oğlum 3 aylık olacak bugün aşı oldı biraz gec yaptırdık ama karın kısmında kızarıklık var aşı ile alakalı mıdır?
Yasamasebebim Melekannem bize sağlık ocağındaki hemşire kızarıklık olabilir dedi. Olursa aşı kartıyla birlikte hastaneye gidin demişti canım dün yaptırdık
Melekannem Yasamasebebim hadi ya bu durum da nasıl gideceğiz ki cok mu ciddi bişey acaba içim sıkıldı 😑 geçmiş olsun canım
Yasamasebebim Melekannem bilmiyorum ki canım neden öyle dedi keşke sorsaydım 🙄 hemşireyi ara da sor istersen canım ya da fotoğraf gönder
Melekannem Yasamasebebim tamam canım çok sağol ❣️hemşirenin numarası yok ama bir doktora mesaj atarım 🙏