Genc_anneee On gün sonra 5 aylık olacak bebeğim. Dün akşam hicbisey yokken bir başladı ağlamaya sabaha kadar ağladı. 10 dk uyudu ağlayarak uyandı. Oda bende mahvolduk sabahı zor ettik. Sabah bı baktm ateşi çıkıyor olctüm 38 soydum üstünü başını hemen ama düşmedi 38.7 yi gördük. Memeyi itiyor çok düşkün bir bebektir halbuki tamamen acikana kadar emmiyor. Şimdi ıslak bezle soğuk pres yaptım calpol verdim 37 lerde ateş. Siz ve diş mi dış için daha erken değil mi nolur bilen biri bana aciklasin [url=https://hizliresim.com/CDMVT8][img]https://i.hizliresim.com/CDMVT8.jpg[/img][/url]
Hilaliahmer Genc_anneee diş ateşi 38 üzerine çıkmaz başka bir problemi olabilir. Diş daha var gibi fotoğrafa göre.
LeylaNur Genc_anneee doktorum dişte 38 i geçmez fizyolojik bir olaydır demişti. Siz bir doktoruyla iletişeme geçin düşmüyorsa
Pcoslubiranne Genc_anneee Bu kadar ağrıya sıziya sabah kalktiğiniz da dişi patlamiş olmasi gerekirdi hem erken daha.Benim oğlum 6 ay 15 günluktu 3 tane çikarmisti 1 hafta sabaha kadar ağlamışti.Kulagı ağriyor olabilir oraya elini atiyor mu? YAnağina falan.
Genc_anneee Hilaliahmer dediğim gibi başka hiç bişeyi yoktu bir anda oldu üsüttü desem alakası yok kapıdan dışarı bile cikmiyoruz malum
Genc_anneee LeylaNur düşüyor yükseliyor. Maalesef özel hastaneye gitmedigimz için kendi doktoru yok. Sağlık ocağındaki ebe de tam bir dengesiz iki lafı bir araya getirip konuşamıyor kadın
Genc_anneee Pcoslubiranne yok kulağına felan atmıyor elini. Salyası çok arttı şu son bir kaç haftadır bende ondan acaba diş mi dedim
eylulelif_ Doktorlar nasıl diş ateşi 38 i geçmez diyorlar anlam veremiyorum. Benim bebeğimin 38 i geçti ve 3 gün sürdü ateşi dişi patlatana kadar
Daghandogukan34 Genc_anneee bnm ilk oglum 4 ayda başladı dise ahh ahh az hastanede sabahlamadik ates bitirdi bizi dikkat edin ateşine diş olma ihtimali yüksek 👍
AlyaBaby Benım kızımda 18 aylık 3 azı dişi patladı bı tanesı cok şiş duruyor dün öğlenden berı atesi var 38 -38.5 arassı gıdıp gelır bazen 37.5 acaba dişmi bılemedım hastanelere gıtmeyede korkuyor ınsan