Sahreyldrm Deletedmom132 hiç denemedim onu ama diş eti beyaz beyaz diş görünüyor ette çıkacak olan yerde de çizgiler var iki hafta önce hemşire bir aya çıkar dedi ama ne bileyim çıkmayacak gibi sanki uyku düzeni falan da çok bozuldu hiç tadı yok bu ara
EJDERYAA Deletedmom132 büyüme derken çizgi oluyor orası yırtılıyor sonra yavaş yavaş uzuyor 😂😂😂❤️ bizim şuan 3. Diş üst yırtılmış artık diş elime geliyor 👀😀
Deletedmom41 Deletedmom132 kızım 8 buçuk aylık 6. Aydan beri böyle beyaz görünüyor hala çıkarmadı ya 😂
denizanne1708 Deletedmom132 yani tabi 😊 benim oğlum 4 gün önce 2 taneyi birden çıkardı. Baya ses geliyo. Emzirirken tutup uzatıyo falan 😂😂