Hande89 ooo bana 40 ı cıksın düzelir dediler 40ından sonra daha beter oldu. 3 ayı atlat düzene gircek dediler, gaz sıkıntımız bitti evet bu sefer uyku sıkıntımız oldu. Bebek bu her zaman istekleri huyları değişecek tabi büyüdükce daha başka karakterde olcaklar. Evet zor ama onların bizim kurduğumuz düzene alışması gerekiyor, biraz sabırla ve kararlılıkla çözebilirsiniz 🧡