Kızım var haziran da 3 yaşına girecek doğduğundan beri ne gündüz ne gece uyku sıkıntısı çektim özellikle gece bizle uyur bizle kalkardı hala öyle maşallah hasta olmadığı dışında tabi 🤣 oğlumda 2 buçuk aylık oda hiç gece kalkmaz 6 saat uyur biraz gündüz sıkıntılı o kadar yani ben hiç gece uykusuz kalmadım şükür 🤣