mrvt01 Kızlar oğlum 6 aylık. 3 günden beri pipisinin geldiği yerde bezinde pembe kan gibi küçük leke görüyorum. Neden olabilir. Bilen var mı ?
mrvt01 Nurbeyaz canım veriyorum ama günde bi kere falan yeni geçtik ek gıdaya. Daha mu çok vermem gerek ki
Nurbeyaz mrvt01 emziriyorsanız siz bol su için ek gıdadan sonra 2 3 kaşık su verin susuzluktan oluyor genelde ve bizde de oldu ben emziriyordum doktor su iç sutunde su kalmamış demişti