Deletedmom138 Kızlar oğlum sürekli iç yanağını dilini veya dudağını dişiyle ısırıypr etini koparıp kanatıyor sizlerinde başına böyle bir durum geldimi neden yapıyor anlamıyorum 14 aylık olmak üzere bu arada
Evlatkokusu234 Deletedmom138 bı doru. Olcagını dusunmuyorum canm gecıcı durumdur :) benım sorumada bakarmısınız
Deletedmom138 Kvldn demekki çok da ısırmıyormuş aferin ona 😂bizimki kanatıyor bildiğin yatak felan kan oluyor 1 ay önce felan aramızda yatıyordı sabah kalktım ki bizim yastığımız çarşaf hep kan olmuş öyle görümcede korkuyorum Allah korusun kan kustu zannediyorum