Merhabalar benim bebegimde pamukcuk var altıda çok fena pütür pütür pişik doktora gösterdiğimde 2 tane krem verdi pişiğin sebebinin de pamukcuk olduğunu söyledi. Bu kremleri kullananlar nasıl kullanıyor sabah akşam 2 de sabah akşam kullanıp aralarda kendi kremimi mi kullanmam gerekiyor biri hamazinc biri de trosyd lütfen bilen yazabilir mi