Merhaba arkadaşlar ben süt arttırmak için bol bol maydanoz dereotu yedim promalt içtim e bebekte satılan rezene çayı içtim günde iki kez ve 3 litre su tükettim hatta belki daha fazla olabilir. Bebeğim istedikçede emzirdim. Açıkçası sütüm çok iyi geldi ancak mememde mastit oldu ve cerrahi operasyonlar geçirdim bu yüzden emzirmeyi bıraktırdı doktor. Ben de size tecrübeli annelere anne sütü memeden gelmemesi için ne yapılabilir bilgisi olan yazarsa sevinirim. Tekrar mastit yaşamamak için artık sütün gelişini kesmem lazım. Halen pansumanlara gidiyorum. Açık yaradan sıkıyorlar süt geliyor.