Kızım 10 gundr oyle boyle degıl cok kotu kusuyor her yedıgınj gecın 10 dk da bir kusuyor 15 gun once kusması basladgnda goturdk bırsey ckmadı ultrason kan idrara hersy bakıldı hepsi temiz ama bugn yine goturdk tekrar kan idrar ultrason bakıldı yıne bırsey cıkmadı. Kızım mama ve anne sutu alıyor ilk gittgmde mamayı degstır dedı tamm dedık oda yaramazsa eski mama na don dedı biz doktrmuzun her dedıgın uyguladık bebelacta da kusuyor sma dada sımdı sordu mama degsımı fayda ettimı diye hayr dedık ne alalım hocam ne onerrsınz dedım siz bakın hangisi yatarsa aklınıza onu kullanın dedı😪🙄 nasıl yani ya hıc mama oneremıyor mu doktorlar bu nasıl is ne yapıcam ben anlamdım. Sizlerde boyle sorun yasayp hangi mama ıyı geldi neolr bir yardımcı olsanız.