Alparslanim_ emzirdikten sonra önce gazını alıp sonra verseydiniz mamayı muhtemelen karnında gaz birikmiş bir anda boşaltmış. Ya da ağladı diye siz aç zannettiniz ama aslında aç değildi verdiğiniz mama fazla geldiği için kusmuştur. Bebek her ağladığında mama vermeyin kokunuzu arayabilir sevginizi isteyebilir. Ateşi yoksa kusmasında bi sıkıntı yok yeni doğanların çoğu fizyolojik reflü yaşarlar. Doyduklarını bilemedikleri için mideleri fazlasını dışarı atar.