Ben normal doğum yptım sncı esnasında, doğum esnasında her n yanımdaydı o olmasa asla normal doğum yapamazdım
inanılmaz yrdımcı oldu, ablam vardı bır de ama o sadece eşime yardımcı oldu
elimi tuttu, birlikte nefes aldık verdik, dusa girmemi sağladı, masaj yaptı, bebeğimizle ilk o göz göze geldi
bebeğimi odaya cıktı ve o hep yanımdaydı keainlikle tavsıye ederim