Kadın günlerdir kötüydü ağır soğuk algınlığı çektiriyor sanıyorduk ama korona çıktı. Ama kendisi evde bir şekilde atlattı tam o iyi oldu derken kocasına bulaşmış. Kocası düşmeyen ateşle bu sabah hastaneye kaldırıldı ve bulgularla korona teşhisi konuldu kesin sonuç İçin bir kaç güne ihtiyacı varmış. Ama ciğerler kötüymüş. kadın evde atlattı diye sadece ilaç verip gönderilmiş ben şok ikiside orta yaşlı 50 Li yaşlarda ☹️. İştahsızlık çokmuş öksürük yorgunluk vücut ağrısı ve ishal 😔 Dikkat edin ve çıkmayın..: