Kızlar bebeğim 7 aylık ek gıdayı belki çok veriyorumdur diye azaltıyorm yinede emmek istemiyo. Sessiz ilgisini çekmeyecek bi odaya gidiyorum hatta yanına uzanarak emzirmeye çalışıyorum yok bi emiyo geri bırakıyo. Gece emzirebiliyorum ancak. Şuan atak haftasında bilmiyorum ondan mı hiç böyle yapmazdı. Başına gelen var mı bu ayda. Siz nasıl Bi çözüm buldunuz ne kadar sürede düzeldi paylaşır mısınız ?