Deletedmom132 heryerden sıkayet et canım.şikayetvardan yazınca gerı donuz yapıyolar ne özürler ne ılgı alaka herseyı yaz.bız cok alıyoruz ınternetten ve bıkac kez sorun yasadık trendyolla sıkayetvara yazdıgımızda dırek dönüş oldu baya peşine düştüler hemen çözüme ulastı bıde özür manasında ürünü ücretsız verdıler (ucuz bırseydı) ındırım kupunu falanda yolladırlar