Taze_annee yok ayol :) yer yatağı aldık ona geçen ay, bazen beni kovuyor ordan kendisi sere serpe yatıyor. Kesinlikle uyku konusu - ilerde yemek konusu hatta bez konusunu asla ve asla kafaya takmayın. Uyumayı öğrenememiş insan mı var? Ya da yemek yemeyi? Ya da 20 yaşına gelip hala beze yapan insan mı var? İlla öğrenecekler. Demek sizin bebeğiniz göğsünüzde huzur buluyormuş ve siz bunu fark etmişsiniz, ne mutlu size ;) çevrenizde “alıştırma” diyen varsa sakın takmayın. Bebekler nerdeyse her ay değişiyorlar, siz yakalayamıyorsunuz onları. Tadını çıkarın :)