gmzsvm benim hamileyken saç dökülmem başlamıştı. Bir türlü geçmiyordu. Saçlarım dalgalıdır. Taranması zordur. Ben de yatmadan önce ve sabah uyandığımda saçlarımı tamamen dolaşıklıklarını açarak taramaya başladım. Zaten yollardır bitkisel şampuan ve kremini kullanırım. Saçlarımı düzlemli sabah akşam taramaya başladığımdan beri dökülmem durdu. Doğum yaptım hala dökülmüyor kapan sağlar benim oldu şükürler olsun🤲🏻Siz de yapmıyorsanız bir deneyin isterseniz.