Merhaba sevgili anneler yaz indiririmini sizinle de paylaşmak istedim . Benim gibi almak isteyenler için şuan %30 indirim var 😊 bi sorum da olacaktı basenlerim var ve Sezeryan göbeğim duruyor hala 😒 sizce performans tayt mı almalıyım yoksa latex korse mi karar veremiyorum ?