Arkadaslar bebegim 51 gunluk.Cok once daha 25 gunluk falankrn burd abi post acmistim bebegimi nasil uyitucam diye ilk tecrubem bebegi hemen hamak besige alistirmak istemisyim sonra burfa desteksiz uyku ile ilgili yazilari okuyunca dedi neden gereksiz yerr sallamaya alistirdim 😑 neyse bi cok arkadas faha kucuk sallamayi unutur dediler bikc gun emzik verdim beyaz gurultu ile uyuttum gayet iyiydi sonra bozuldu birde yatak odasinda kendi besigine alissin diye gunun her saati yatak odasinda beyaz gurultunun igrenc sesi ile baktim benim kafa gidiyor bebekte uyumuyor hamak besige geri dondum dedim en azindan salonda tv izlerim kafamda dagilir.Hamakta 2 gun iyiydi gene bozuldu bu seferde uyuma saatleri kisaldi uzun uyuyan bebek gitti zor uyuyan yarim saati gecmeyen uykular geldi nerde hata yapiyorum ben tekrar sallamaya gectik ondanmi boyle oldu bu arada ayi geldiginde uyku egitimide vermek isteyen biriyim cunku ben uykusuz olunca ona verimli olamiyorum ayni sekilde oda hic mutlu olmuyor lutfen tecrubeli anneler yardimci olunn