Meral895 öyle vermeye devam ederseniz midesi genişler doymaz. Saatte bir 120 ml çok fazla ben bebeğinizin sütünüz azsa günde 3 kere 30 cc , dahada az olduğunu düşünüyorsanız mama kutusunda yazan kadar miktar vermelisiniz. Ama benim tavsiyem hep emzirmeniz. Önce emzirin doymazsa mama verin. Mamayıda biberonla değil şırınga ile vermeniz daha iyi olur. Mamayı sindirmesi 2 saat sürerken anne sütünü yarım saatte sindirir bebekler. Bebeğinizin bağırsaklarını ve böbreklerini yoruyorsunuz. Her ağladığında mama vermeyin ten tene temas yapın beraber duşa girin şarkı söyleyin bebeğin tek ihtiyacı açlık değil.