Kızlar oğlum 8.5 aylık uzun zamandır emekliyor.ama artık biryerlerden tutunup kalkmaya başladı.sorun şu ki düşüyor kafasının arkasına doğru, kafasını çarpıyo ,elini sıkıştırıyor, emekleyerek depar atarak süpürgeye kaçıyor, elini prizlere sokuyor( prizleri bantladım) hepinizin bebeleri mi böyle hareketli yoksa sadece benimki mi.sürekli peşinde dönüyorum zaten ama.yanında olmama rağmen bunlar yaşanıyor.