Hilerrr . Tam 2 bucuk ay çektik gaz sancısını oğlum 2 bucuk sadece ağladı resmen. Fon makinasi sesinde ve arabada rahatliyordu sadece. Kiraz çekirdeği ısıtıp karnina ayaklarına koydum , biogai ve sabsimblex çok öneriliyor kullandım. Hali altlarina terlik koyup bebek arabasiyla ustunde gezdirdim. Kimyon tohumu kaynatıp tülbentle süzüp içtim sürekli. Rezene de oyle. Gaz yapan hoc birşey yemedim. Karnina bez sardim. Zeyti yağıyla masaj yaptım. Önerilen ama benim oglumda faydasi olmayan seyler. Belki sende ise yarar. Allah yardimcin olsun çok zor.