Mirayy00 bende aynısını yaşadım. Joker mağazasından Şubat ayı indirimlerinde online olarak Prima 3 numara bez aldım. Sayfada defalarca tüm işlemleri yapıp en son ödeme sayfasına gelmeme rağmen her seferinde sitenin ödeme ekranında siteden kaynaklı sorun çıktı. En sonunda havale ile uğraşmak zorunda kaldım. Neyse bebekli halimle bir sürü vaktimi buna harcadıktan sonra siparişim oluştu. 24 Şubat ta sipariş verdim 26 şubatta sipariş hazırlanıyor diye mesaj geldi. Sonra ne bez ne bir bilgi geldi. 8 gün sonra siteye bir girip baktım neden gelmiyor diye. Sipariş “iptal edildi” yazıyor. Bunu bile bana haber vermiyorlar. Bende hemen müşteri hizmetlerini aradım ama bir türlü oradan da kimse çıkmıyor. En sonunda hatta 12 dk beklemem sonunda bir kişi bağlandı. Ona durumu anlattım. Sipariş ettiğim bez neden iptal edildi diye. Meğer o bez yokmuş. Olan son kutuda defoluymuş. Ne olacak şimdi dedim. Paranız iade edilecek dediler. Paramla rezil oldum. Bir de telefonla peşlerinde koşmak zorunda kaldım. O zaman neden olmayan bezi satıyorsunuz. Oysa ben çocuğum için bez gelecek diye bekliyorum. Sırf bu bezi sipariş ettim diye de başka bez almadım. 184 lü paketti. Oysa başka sitelerde Şubat indirimleri devam ediyordu. sürekli zaten online olarak bezleri alıyordum. Bir seferlik joker den alayım dedim bin pişman oldum. Şu an 40 gün Sonra aradılar paranızı iade edeceğiz diye. 40 gündür neredeydiniz bebeğim bezsiz kaldı. Hem de o parayla ben başka ihtiyacını karşılardım.Ekonomik olarak zor durumda değilim çok şükür. Ama ya olsaydım. Burada bir post gördüm. İnsanlar Bebek bezi alabilmek için sütünü satmaya niyet ediyor. Bir de böyle bir durum yaşadığını düşünsenize. Paramı verecekler mi hala bilmiyorum. Şu an o bez İndirimli 169,90. Ben bu parayı bir daha nasıl vereyim?