[silindi] ahudora sabah 10da vurulmuştu eve geldiğimden beri bi sorun olmadi şükür ama uykuya dalamıyor 10 dakika da bir uyanıyor ateşi çıkmadı ağrısı olsa ağlar yada huzursuz olurdu diye düşünüyorum ama niye uykuya dalamıyor anlamadim🤷♀️
Mutlubiranneyim [silindi] ya orasıda öle sen yarına diger aşı diyince tedirgin oldum ama içim rahatladı çok tşk🙏
AreninAnnesi7301 [silindi] Illa ateş olacak diye bir kural yok demişti hemşire bana çıkmadı ama huysuz olmuştu ilk gece yi atlatnca düzeliyor
[silindi] AreninAnnesi7301 ayy gerçekten mi valla yüreğime su serptin allah razı olsun Bende 3 gün yıkama deyince etkisi 3 gün sürüyor sanmistim 😊😊💕
AreninAnnesi7301 [silindi] Ya onu dediler bize de 3 gun fln sürmedi ya verem aşısı olduğu için banyo yasak dediler sadece gündüz çıkmadı gece de 1 saatte 1 baktım yükselmedi yani dediğim gibi illa çıkacak diye bisey yok dediler
AreninAnnesi7301 [silindi] Yarın biraz huzursuz gibi olur ama bugünkü gibi de olmaz yani bizde öyle olmuştu
[silindi] AreninAnnesi7301 bende huysuzluk icin demedim ki sadece keşke huzursuzluğa etki edebilse dmeek istedim😊