Begum0702 Kivircikmomy benim bebeğim ses olunca genelde sıçrıyor ondan sonrada devam edebiliyor normal değil midir ki
Melekannem Kivircikmomy merhaba nasıl oldu bebeğiniz? Benim oğlum da 3 bucuk aylık sürekli sıcradı dün uykuya dalarken dediğiniz gibi internetten bakalım dedim korktum epilepsi felan yazıyor
Kivircikmomy Şu an sıçramaları azaldı interneten okumayın bende orda okudukça kafayı yiyecektim ama gelişiminin normal bir süreciymiş bu durum endişe etmeyin ☺️