Tubaliya Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 20 günlük ve 7 kilo burdan gördüğüm postlarla aklım çok karıştı malum bu ara doktora da gidemiyoruz sizce çok mu fazla
Talhaz Tubaliya aslında kaç kilo doğduğu ve aylık kaç kilo aldığı önemli diyorlar . Yani mesela 4 kilo doğan bir bebek için iki buçuk ayda üç kilo almış olması fazla değil
Seda_123 Tubaliya Kaç kilo doğduğuna bağlı benim bebeğim 3 kilo doğdu 2 aylıkken 5 buçuk kiloydu mesela
Tubaliya Talhaz Eslemssmom Gzmerol Tugrul27 Seda_123 3750 doğdu sadece 10 gün emdi ondan beri mamayla besleniyor
Gzmerol 2 aylık tam bebişim 6 kg dan fazla oldugu kesin virüs sebebiyle kontrole gidemiyoruz 3800 doğmuştu
Tugrul27 Birer kilo almis biraz daha fazla bence normal benim oglum2900 gr dogmustu ilk ay 4kilo 200 grm olmustu sonra 5 bucuk oldu 3 ayda 6kilo200, dort aylik oldu 6 bucuk sonra zaten az almaya basliyor ikiye katladi bu ay kilosunu gayet normal dedi
Esdoel Tubaliya normal canım benim oğlum da 3900 dogdutam 2 ay aşısında 6480 kiloydu şuan zaten 2 buçuk aylık 15 1 Gün falan su tartılali
Solocann12345 Tubaliya fazla ama veriyorlar diş çıkarınca emekleyince o yüzden bence alsın ki verince dengelesin😇
Tubaliya Solocann12345 aynen bizde öyle diyoruz ayaklanınca illaki atar diyoruz ama ne bileyim hem burdan gördüklerim hem çevre hem bi doktorun dedikleri kafamı çok karıştırdı
Prensinannesii06 Tubaliya 2800 doğmuştu oğlum 2 aylıkken 6800 dü doktor gece eğer emmeye kalkmıyorsa 5 saat uyandırma dedi 5 saat sonra kalkmazsa kaldır emzir dedi öyle yaptım