Pış pış pat pat yöntemi diye bişey var duyduysanız. Benim kızım 15 aylık olacak, bizde hem gündüz hem gece memede uyuyoruz🤷🏻♀️ ben yavaş yavaş geceleri bu şekilde uyutmaya başladım. Akşam yemeğide yiyor ama illa biraz meme emiyo. 10 dk falan emzirdikten sonra, hadi memede süt bitmiş gel nenni yapalım diyorum, bizim yatağımızda yanıma yatırıyorum sırtını hafif pışpışlayarak uyutuyorum. İlk başlarda ben yatırdım o kaktı ben yatırdım o kaktı ama bi süre sonra çok hoşlarına gidiyo. Bence deneyin 😇