Merhaba arkadaşlar ben bekarken 55 kiloydum Sonra doğum yaptım 68 kg oldum ve sezeryan oldum ama bir türlü Göbeğimi eritemedim ve hala 68 kiloyum bir türlü bu kiloyu indiremiyorum lütfen karın eritme ya da herhangi bir zayıflama konusunda bir öneriniz varsa lütfen bana söyleyebilir misiniz Eşim sürekli zarif kadınlar daha iyi zayıf kadınlar daha iyi söylenip duruyor bana demiyor ama nasıl olsa kızım sana söylüyorum gelinim sen anla gibisinden söylüyor bana