Fatima_omer Oğlumun saçı doğuştan boyle hic de duzelmiuo sonra sıkıntı yaşar mi ki https://hizliresim.com/o3bTTl
cehnn_ Fatima_omer aa benim de oğlumun aynı yerde aynı şekilde saçı Gül deniyor genelde saçı dönmüş bildiğim kadarıyla geçmiyor diyorlar saçı uzayınca belli etmiyormuş ama hep kafasında kalıyormuş heralde
kivirciginannesi Fatima_omer dönme derler bizde benim De var oğlununda arkasında var ayrımı bozuyor sinir oluyorum
Deletedmom122 Cok tatlı masallah 😊aksi tüy deniyor sanırım tam olarak böyle degil ama bizde de var. Atabilirsem foto atayım böyle kalıyor degismiyor diye biliyorum.