Selvaelyennn oğlum 2,5 aylıkken 8.5 kiloydu banada bir doktor obez olabilir araştırma hastanesine gitmemi söyledi 😬daha sonra başka bir dr gittik kontrol için vücudunda yara oluşmuştu,diğer dr söylediğini söyledim sadece anne sütü mü alıyor dedi evt dedim o zmn birşey olmaz dedi sizde merak etmeyin yanii ☺️Bu arada o yaralara diğer dr atletinden kaynaklı olabilir demişti krem vermişti ama bir işe yaramadı😕 meğer egzama olmuş çocuğum son gittiğim dr allah razı olsun bir krem verdi iki güne geçer dedi geçti 🤗