2bebeannesiii Sltan45_a canım işsizlik maaşı banka hesabına yatcakmış sanırım burdaki ptt nin kapısına öyle yazmışlar
2bebeannesiii Sltan45_a bi kaç gün önce bi arkadaşım almak için postaneye gitmiş kapıda öyle yazıyomuş